TEK PRISTIŽE FEMINISTIČKI PORNOPEJZAŽ

Iako kombinacija termina u ušima većine odzvanja kontradiktornostima, feminististička pornografija u posljednjih desetak godina okuplja jednu od većih scena. Umjesto da podrži stare stereotipe i scene, feministička pornografija cilja na opisivanje različitosti ljudi i užitaka. Budući da ga stvaraju feminističke producentice i producenti, feministička pornografija uključuje etiku pravedne radničke prakse i radnih uvjeta, poštivanje izvođača te težnja da svi sudionici budu  prikazani suverenima u svojim užicima – nema feminističkog predstavljanja bez feminističkih uvjeta produkcije. Naš umjetnički prijedlog je plesna predstava koja eksperimentira s prevođenjem jednog medija u drugi, film u koreografiju. Nismo odabrali prijevod “jedan na jedan“, izostavljajući eksplicitni seksualni sadržaj na pozornici, već prevodimo pomoću umjetničke metode preoblikovanja. Ova je metoda omogućila dosad nepoznato odredište prijevoda a time također i potpuno podijeljeno autorstvo. TEK PRISTIŽE feministički pornopejzaž je eksperiment s utjelovljenjem i ugrađivanjem tih preformulacija, prijedlog za publiku kolektivnog i živopisnog koreografskog iskustva. Predstava ometa kondicioniranu vizuru i omogućava pogled bez ograničenog usmjeravanja pozornosti. Takav jaz za cilj ima omogućiti vizuru koja žudi za drugačijim. Pokret, tekst i predmeti rade s ne-frontalnom publikom i brigom za manje geste. Dramaturgija „tantre“ stvara višeslojnu koreografiju pažnje, stvarajući prostor za otklon i uživanje.

Rahel Crawford Barra je izvedbena umjetnica iz Njemačke koja djeluje u kazalištu, koreografiji i kratkom filmu. Trenutačno završava prvostupnički program Instituta primijenjenih dramskih studija u Giessenu.

Ida Daniel je izvedbena umjetnica koja radi između Njemačke i Bugarske. Trenutačno završava studij Koreografije i izvedbe u Giessenu u klasi profesora Bojana Kunsta.

Ana Dubljević je izvedbena umjetnica i autorica plesa, koreografije i izvedbenih umjetnosti iz Srbije. Trenutačno završava diplomski studij Koreografije na Institutu primijenjenih dramskih znanosti u Giessenu.

Frida Laux radi s koreografijom i fikcijom kao načinima za terensko istraživanje kako živjeti zajedno. Na Sveučilištu Folkwang je stekla prvostupničku diplomu u primijenjenim kazališnim znanostima, a trenutačno završava diplomski studiji Koreografije i izvedbe u Giessenu.

Zrinka Užbinec je plesačica i izvedbena umjetnica s interesom za koreografiju iz Hrvatske. Završila je Školu suvremenog plesa Ana Maletić te je sve donedavno bila studentica diplomskog studija Koreografije i izvedbenih umjetnosti na Institutu primijenjenih dramskih znanosti u Giessenu.


Concept and choreography: Rahel Barra, Ida Daniel, Ana Dubljević, Frida Laux, Zrinka Užbinec
Performance: Rahel Barra, Ida Daniel, Ana Dubljević, Zrinka Užbinec
Lights and stage: Carina Premer
Costumes: Silvio Vujičić
Cover photo, photo and video documentation: Julia Novacek
Production: Marijana Cvetković
A cooperation between Künstlerhaus Mousonturm and MA Choreography and Performance Justus-Liebig-Universität Gießen, in the frame of Hessische Theaterakademie.
Coproduced by: Station Service for contemporary dance with Departures and Arrivals, with the support of Creative Europe Programme, the International Coproduction Fund of the Goethe-Institute, Act Festival of Independent Theater, Sofia, Goethe Institut Bulgaria and Goethe Institute Belgrade

Sljedeće izvedbe:

Predstava trenutno nije u rasporedu.