LSLSLS – 37. TJEDAN SUVREMENOG PLESA
LSLSLS je samostalni plesni projekt u okviru umjetničkih eksperimenata jezičnih kobasica kroz kojeg je Matej Kejžar, Slovenac po rođenju koji živi i radi u Bruxellesu, imao namjeru istražiti zamršenu i višestruku prirodu ‘digitalnog’.
Što je zapravo LSLSLS?
LSLSLS je umjetničko istraživanje postavljeno pod pretpostavkom da je digitalizacija apstraktna i teško dokučiva. Stupanj digitalizacije i njegove posljedice teško su razumljive većini nas jer nam nedostaje iskustva iz prve ruke o osjećaju digitalizacije.
LSLSLS je punkerski, šamanski, čudan, ritualistički, lud, seksualan, apstraktni ciklus ponovno i nanovo prevedenih riječi uvrnute poezije ushićenja, čudovišnog Plesa (u ovom slučaju Ples s velikim P zastupa životni stil u našem svijet) u kojem bez-obzira-što je nešto.
LSLSLS je postavljen kao iskustvo odnosa između glasa i plesa. Fizička prisutnost oba, glasa i plesa, izaziva postojeće narative: njihov se odnos kreće od konceptualne budućnosti do istraživanja novotarija.
LSLSLS uzima u obzir tjelesnost ljudi obraćajući se izravno mješavini fizičkog i digitalnog.
Kao brazda, LSLSLS postavlja odnos između glasa i plesa kao izazov na dinamičnom teritoriju plesnog podija. Izazov je dinamika između intelektualnog znanja – koreografije i utjelovljenog iskustva – plesa.
LSLSLS je umjetnički eksperiment sa suodnosom pokreta kao uvjetom, koji kao takav dozvoljava inventivnost, ispitivanje i preispitivanje različitih oblika nastanjivanja prostora.
Iako je LSLSLS solo Ples, on ipak zauzvrat podržava dijeljenje i proizvodnju alternativnih oblika zajednica.
Sačinjeno od živih i neživih organizama, naziv LSLSLS označava Plesni kuloar kao alternativnu zajednicu koja u tom pogledu narušava ili zamjenjuje uspostavljene oblike moći, hijerarhije ili patrijarhata.
(LSLSLS) LanguageSausageLanguageSausageLanguageSausage
Izvedba: Lana Hosni
Autor: Matej Kejžar
Dramaturgija i scenografija: Petra Veber