09.02.2018.
David Hernandez – “MOVERCRAFT” jutarnji treninzi od 12.02. do 16.02.
DAVID HERNANDEZ rođen je na Floridi u Miamiju gdje je studirao “studio glazbu i jazz”, operu na Sveučilištu u Miamiju i ples na New World School of Arts. Nakon toga se preselio u New York i radio kao početnik sa Trishom Brown u njezinoj kompaniji, a ujedno je započeo istraživati s Meg Stuart. Napustio je New York prateći Meg Stuart u Belgiju, pomažući joj započeti rad kompanije Damaged Goods, gdje je radio gotovo sedam godina kao suradnik i plesač.
U Bruxellesu je nastavio s kreativnim stvaralaštvom u vidu plesnih performansa, instalacija, događanja i raznih drugih vrsta multidisciplinarnih projekata preko 20 godina.
Uz vlastite projekte nastavio je nastupati i surađivati sa drugim umjetnicima poput LaborGrasa, Bricea Lerouxa, Anouka Van Dijka, Michela Debrullea, a također je režirao, nastupao, istraživao i improvizirao s umjetnicima poput Stevea Paxtona i Katie Duck.
Jedan je od tri inicijatora improvizacijskog projekta ‘Crash Landing’ u koji su uključene Christine Desmet i Meg Stuart. Bio je u dugogodišnjoj koreografskoj suradnji sa Annom Teresom De Keersmaeker u sklopu projekata “Zeitung”, “Keeping Still” i “D’un Soir un Jour” te je plesao i pjevao u produkciji naziva “Cesena” koja je premijerno izvedena na festivalu u Avignonu 2011.
Kao pedagog, David održava nastavu i radionice širom svijeta, a od 1995. godine je na poziciji glavnog učitelja PARTS-a. Prije toga, u okviru Klapstuk festivala u Leuvenu (Belgija), gdje je bio rezident, razvio je i godinama upravljao vlastitim obrazovnim programom "PEP" (The Performance Education Program).
Opis sata: MOVERCRAFT
Movercraft se bavi kretanjem i održavanjem tijela te izražavanjem kroz kretnje na detaljan i precizan način, ali bez gubitka individualnog izraza. Razvija se pristup plesnoj tehnici i vokabularu kretanja koji obuhvaća tjelesnost, vještinu i približava se tijelu kao instrumentu. Satovi imaju visoki fizički intenzitet s naglaskom na detalje. Usredotočenost je na uspostavljanju jasne i učinkovite usklađenosti tijela kao baze za kretanje dok gravitacija postaje partner kroz otkrivanje pojma pada i preusmjerene težine.
Specifičan, dinamični vokabularu kretanja koncentrira se na kretanje težine, gustoće i teksture te muzikalnosti fizičkog materijala. Svi dijelovi tijela koriste se za gestu, a često se igraju jedni protiv drugih poput kontrapunkcijske melodijske linije. Forma je jasna i djelomično pruža prostor izazova u kojoj plesači mogu krenuti protiv njene strogosti u pronalaženju osobnog pristupa materijalu. Svaki pojedinac i pojedinačno tijelo je različito, stoga materijal mora biti preveden od strane svake osobe na svoj vlastiti jedinstveni način. Sat daje odgovore na to kako se to može napraviti, a ujedno pruža alate i vještine upotrebljive u drugim stilovima rada.
Detaljan raspored treninga pogledajte ovdje.
Treninzi su besplatni, a prijave su obavezne zbog ograničenog broja mjesta, osigurajte svoje mjesto i pošaljite svoj CV na e-mail adresu: info@zagrebackiplesnicentar.hr.