24.11.2022.
AUDICIJA za izvođače/ice – projekt AGENDA u produkciji De facto te koprodukciji TSP-a i ZPC-a
Pozivaju se plesači/ice, glumci/ice i izvođači/ice na audiciju za sudjelovanje u novom projektu Agenda, autora Saše Božića i Simone Aughterlony, u produkciji umjetničke organizacije De facto i koprodukciji Zagrebačkog plesnog centra i Tjedna suvremenog plesa.
U okviru audicije održat će se radionica od 6. do 8. prosinca 2022., od 10 do 16 sati, u Sivom studiju Zagrebačkog plesnog centra, Ilica 10/1.
Pet umjetnika/ica biti će pozvano za daljnji rad na projektu.
Rad na projektu odvijat će se: 06.02. – 17.02., 27. 03.- 07.04., finalna faza 29.05. – 08.06.2023.
Zainteresirani izvođači i izvođačice svoje prijave uz životopis i fotografiju trebaju poslati na email adresu: defactotheatre@gmail.com, s naznakom “Audicija Agenda”, najkasnije do 1. prosinca 2022.
INFORMACIJE O PROJEKTU
Proizlazeći iz opsežnog istraživanja pojma ‘stranca’ i mnoštva artikulacija unutar koncepata i učinaka začudnog, različitosti, gostoprimstva i susreta s drugima, Simone Aughterlony i Saša Božić kreiraju istraživački i izvedbeni projekt koji se zasniva na tim dugotrajno i politički nabijenim pitanjima kroz optiku kolaža. S dugom i bogatom poviješću prisvajanja i podizanja izvornih referenci i stvari, žanr kolaža danas je vjerojatno postao najuobičajeniji i najrašireniji oblik umjetničkog izražavanja, svjesno ili nesvjesno. Sve se odnosi na nešto drugo, samo što nismo uvijek usklađeni s referencom. Imajući to na umu, izvođači će biti pozvani da promišljaju o iskustvu vezanosti za određene objekte za identifikacijske procese i propituju osjećaj pripadnosti i podrijetla koji još nije zasićen institucionalnim strukturama i kulturnim anegdotama. Posebnost predstave je suradnja hrvatskih, belgijskih i švicarskih plesnih umjetnika, veliki broj plesača te njihova različita dob na kojoj će se inzistirati u radu na predstavi. Predstava je uvrštena u Rezidencijalni program ZPC-a, a bit će izvedena u programu Tjedna suvremenog plesa 2023.
Simone Aughterlony nezavisna je umjetnica koja stvara u Zürichu i Berlinu, radeći većinom u mediju plesa i različitim izvedbenim kontekstima. Više od desetljeća Simone stvara i producira koreografske radove. Kao izvođačica radila je s umjetnicima poput Meg Stuart/Damaged Goods, Forced Entertainment and Jorge León, Philom Hayesom… Zanimaju je alternativni oblici povezivanja u čijim se procesima stvaraju nove konstelacije obitelji kao mogućnosti za rekonfiguraciju kulture zajedništva koja njeguje poznate i nepoznate kvantitete. Njeni radovi na zaigran su način povezani reprezentacijom i njenim zasićenjem, prelijevajući se i prihvaćajući fenomenologiju pogrešnoga prepoznavanja i apsurda. Simone pristupa žanru performansa kao praksi izgradnje svijeta u kojemu ona navigira kontradikciju između dominacije žudnje i djelovanja svih elemenata.
https://www.aughterlony.com/
Polje djelovanja Saše Božića vrlo je raznorodno i obuhvaća područja od kazališne režije, dramaturgije, koreografije i kreiranja dramskih tekstova do organizacije promotorskih kulturnih akcija i strateškog planiranja kulturnih projekata. Kao dramaturg surađuje sa priznatim koreografima i plesačima u zemlji i inozemstvu poput Ksenije Zec, Snježane Abramović, Petre Hrašćanec, Isabele Schaad (Berlin, Njemačka), Simone Aughterloney (Berlin, Njemačka), Francesca Scavette (Oslo, Norveška), Martine Pisani (Pariz, Francuska ), Dalije Aćin (Beograd, Srbija). Osniva i vodi Kazališnu grupu de facto. Osim produkcijske djelatnosti i razvoja autorskih projekata de facto potiče suradnju i koprodukciju radova međunarodnih umjetnika koji dijele slične interese na području izvedbenih umjetnosti. Projekti de facta bave se istraživanjem tanke granice između kazališta, plesa i performansa, preispitujući poroznost njihovih okvira i konstituciju izvođača unutar disparatnih modusa izvođačkih režima.
https://www.defacto-theatre.com/