Suvremene plesne tehnike – Andreja Jandrić
Trening
Posvetit ćemo se osvještavanju cijelog tijela i detaljnu radu na kralježnici s namjerom da istražimo njezine dimenzije u vremenu i prostoru. Naučit ćemo uočiti segmente kralježnice i služiti se njima kako bismo putem lančanih reakcija otkrili multifunkcionalnu fleksibilnost kralježnice. Tijekom sata usredotočit ćemo se i na ostale skupine zglobova i mišićnih lanaca u pojedinačnim vježbama te primjenom načela spiralna kretanja. Nalazit ćemo načine kako da budemo brži i pokretniji, kako da se koristimo podom i gravitacijom za ubrzanje te kako da budemo kompaktni i da se (o)pustimo. Sat će se sastojati od jednostavnih improvizacijskih i fiksiranih vježbi, koje će nam omogućiti da se upustimo u anatomiju tijela koristeći se svojim kosturom i različitim tonusima mišića kao osnovnim alatom kretanja. Načela primijenjena u vježbama primijenit ćemo i na kraju sata u duljoj plesnoj frazi koju ćemo svaki dan nadograđivati.
Andreja Jandrić rođena je u Zagrebu. S prvim plesnim koracima susrela se već kao dijete. Suvremeni ples otkrila je u svojoj petnaestoj godini te 2003. upisala Školu za suvremeni ples Ane Maletić. U potrazi za daljnjim razvojem, školovanje je nastavila na Salcburškoj eksperimentalnoj plesnoj akademiji (SEAD), na kojoj je diplomirala 2012. Na SEAD-u je učila od mnogih vrsnih umjetnika i pedagoga (Linda Kapetanea, Jozef Frucek, Laura Aris, Libby Farr, Jorge Jauregui, članovi kolektiva Les Slovaks, Paul Blackman, Roberto Olivan, Zsuzsa Rózsavölgy, Zuna Kozankova, Matej Kejžar te Eléonore Valère Lachky), koji su pridonijeli razvoju njezina plesnog izraza putem improvizacije, kontaktne improvizacije i rada u paru.
Nakon završene plesne akademije u Salzburgu vraća se u Zagreb i počinje raditi kao plesna pedagoginja te sudjeluje u plesnim predstavama stranih i domaćih koreografa kao što su: The Killer in Me Is the Killer in You My Love (Sanja i Till Frühwald, produkcija Vrum), Pokrenuti prostor (Jasna Čižmek-Tarbuk), Pledging Foot (Eléonore Valère Lachky, Liberdance), Jatoutile/Eksbauhaus 1 (Martina Granić), Botanike (Martina Granić i Ana Mrak), Thurst (Velimir Velev), TransAC – Transnational Co-production in Action, Public Transport / Private Stillness (Zsuzsa Rózsavölgyi) te Spone (Roberto Olivan, Zagrebački plesni ansambl).
Godine 2014. postaje članicom Udruge plesnih umjetnika Hrvatske i jedna od pokretačica inovativna edukacijskog programa Ekstraining.
Nakon suradnje na predstavi Spone, godine 2016. postaje članicom Zagrebačkog plesnog ansambla.
Godine 2017. ostvaruje status samostalne umjetnice, postaje članicom Hrvatske zajednice samostalnih umjetnika.